piątek, 10 lipca 2015

Ara z coricamo.pl

Jest taka fajna strona, pełna super inspiracji do haftowania i nie tylko.
Można na niej kupić wzory do haftu krzyżykowego, wstążeczkowego i innych robótek ręcznych, materiały i czasopisma tematyczne. Strona ta nazywa się coricamo.pl, a jej wydawca publikuje też czasopisma „Igłą malowane” oraz „Twórcze inspiracje”. Na tą pierwszą gazetkę trafiłam w kiosku, a zwróciła moją uwagę kolorowa papuga z okładki. Pokazałam tę gazetę Madzi, a ona po prostu ją ode mnie odkupiła. Ta sama papuga skłoniła Kasię do kupienia gazety, całego zestawu do wyszywania i późnowieczornych telefonów do mnie . Ja w każdym razie od razu zakupiłam potrzebną mulinę z Ariadny i zaczęłam szyć. Z myślą o blogu, codziennie robiłam zdjęcia postępu mojej pracy oraz efektu końcowego. Obraz jeszcze nie jest oprawiony ale ma już swoje przeznaczenie – pokój moich córeczek. Papuga strasznie im się spodobała, a ponieważ jest bardzo kolorowa, tam będzie idealnie pasowała. Oto gotowy obrazek. Niestety coricamo.pl nie oferuje w sprzedaży numerów archiwalnych swoich czasopism, ale jeśli w wyszukiwarkę wpiszecie „bajeczna papuga”, pojawi się oferta zakupu kanwy z nadrukiem do wyszycia. Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz